دانلود اکتیو ایکس , کامپوننت , نرم افزارهای برنامه نویسی ، کتاب و فیلم های آموزشی

در این وبلاگ سعی خواهد شد با گرد آوری لینکهای پراکنده موجود در اینترنت , مرجعی در خصوص عناوین مورد بحث وبلاگ ایجاد گردد

دانلود اکتیو ایکس , کامپوننت , نرم افزارهای برنامه نویسی ، کتاب و فیلم های آموزشی

در این وبلاگ سعی خواهد شد با گرد آوری لینکهای پراکنده موجود در اینترنت , مرجعی در خصوص عناوین مورد بحث وبلاگ ایجاد گردد

دانلود DevComponents DotNetBar v11.7.0.0 - کامپوننت های قدرتمند برنامه نویسی Net. از شرکت DevComponents


کامپوننت DotNetBar یکی از پرطرفدارترین کامپوننت های شرکت DevComponents می باشد که از محبوبیت خاص خود در بین کاربران برخوردار است.  DotNetBar مجموعه ای از 78 کامپوننت خیره کننده ی .Net است که از طریق آن می توانید رابط کاربری هایی بسیار حرفه ای و زیبا از طریق نسخه های مختلف Visual Studio بسازید. DotNetBar شامل تمامی مواردی می باشد که شما برای ساخت یک برنامه ی حرفه ای در دات نت به آن ها نیاز خواهید داشت. این مجموعه در بسیاری از پروژه ها می تواند جایگزین کامپوننت های سنگینی مانند Telerik باشد. این نرم افزار استایل و کنترل های با تم آفیس 2010 و آفیس 2007 و همچنین تقویم/برنامه ریزی زمانی (Scheduling) و پنجره های با خاصیت Dockable و TreeView پیشرفته و Grid و بسیاری از کنترل های دیگر را فراهم آورده است. از ویژگی های این نسخه می توان به تم Office 2013 و مترو ویندوز ۸ اشاره کرد.


  ادامه مطلب ...

دانلود Microsoft Visual Studio Ultimate 2013 with Update 2 MSDN + Team Foundation Server 2013 Update 2 x86/x64

Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تاکنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل ، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو 6 ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را به راحتی ایجاد نماید. از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد. ویژوال استودیو می‌تواند برای نوشتن برنامه‌های کنسولی، ویندوزی، سرویس‌های ویندوز، برنامه‌های کاربردی موبایل، برنامه‌های کاربردی ASP.NET و سرویس های وب ASP.NET بنا به انتخاب شما همراه با زبان هایی مانند #C++, C#, VB.NET, J استفاده شود. نسخه 2013 ویژوال استودیو شامل 5000 عدد API جدید و یک ویژگی بسیار عالی برای مدیریت پاور است. با استفاده از این امکان جدید، برنامه نویسان می توانند ببینند که برنامه شان چه اندازه پاور مصرف می کند، و به این ترتیب برنامه خود را به گونه ای طراحی کنند که مصرف باتری بالایی نداشته باشد.



ادامه مطلب ...

فشرده سازی تمام فایل های یک برنامه درون یک فایل اجرایی با BoxedApp Packer v3.2.3.9

در این پست با معرفی نرم افزار BoxedApp Packer در خدمت شما هستیم . BoxedApp Packer نرم افزاری جهت فشرده سازی فایل ها در پسوند های اجرایی مانند exe می باشد. با استفاده از این نرم افزار حقیقتاً می توانید تمامی کنترل اکتیواکس ها، کتابخانه های پویا و همه  انواع فایل هایی که برنامه اصلی شما به آن وابسته است را داخل یک فایل اجرایی واحد فشرده کنید، و تنها آن را اجرا کنید. در حقیقت نرم افزار BoxedApp Packer یک محیط کاری شخصی برای برنامه ی شما ایجاد می کند، بنابراین زمانی که برنامه بر روی آن اجرا می شود، به هیچ منبع خارجی یا امتیاز ویژه ی دیگری نیاز نخواهد داشت. نرم افزار بسته بندی شده با BoxedApp Packer نیازی به نصب ندارد. همچنین شما می توانید قابلیت برنامه کاربردی single-executable خود را به وسیله ی اضافه کردن پلاگین ها گسترش دهید.


  ادامه مطلب ...