دانلود اکتیو ایکس , کامپوننت , نرم افزارهای برنامه نویسی ، کتاب و فیلم های آموزشی

در این وبلاگ سعی خواهد شد با گرد آوری لینکهای پراکنده موجود در اینترنت , مرجعی در خصوص عناوین مورد بحث وبلاگ ایجاد گردد

دانلود اکتیو ایکس , کامپوننت , نرم افزارهای برنامه نویسی ، کتاب و فیلم های آموزشی

در این وبلاگ سعی خواهد شد با گرد آوری لینکهای پراکنده موجود در اینترنت , مرجعی در خصوص عناوین مورد بحث وبلاگ ایجاد گردد

دانلود SQL Assistant v6.3.153 - نرم افزار مدیریت بانک های SQL


نرم افزار SQL Assistant ابزار فوق العاده برای مدیریت بانک های SQL می باشد . شما می توانید با نصب این نرم افزار به راحتی در محیط های برنامه نویسی SQL بدون خطا در تایپ کردن کدها به سادگی برنامه نویسی کنید. این نرم افزار در هنگام تایپ نام تمامی فیلد ها و جدول ها و ... را به شما نشان داده و امکان انتخاب سریع گزینه ها را برای شما فراهم می کند .

  ادامه مطلب ...

دانلود Edraw Office Viewer Component 8.0.0.390

این کامپوننت جهت کار با فایلهای اسکل - ورد - و پاورپوینت  در داخل محیطهای توسعه ذیل مورد استفاده قرار میگیرد :


 Visual C++, Microsoft Internet Explorer, Visual Basic, Delphi, WPF, C#, VB.NET, C++ Builder and .Net languages


لینک منبع

دانلود کامپونتت Janus WinForms Controls Suite v4.0.38.0

بی تردید یکی از بهترین مجموعه کامپوننت ها برای برنامه نویسان مخصوصا برای برنامه های ویندوزی کامپوننت های شرکت  Janus System میباشد ....



دانلود Foundations of Programming Object-Oriented Design - آموزش برنامه‌نویسی شیءگرا



برنامه‌نویسی شیءگرا (Object-Oriented Programming مخفف OOP) یک شیوه برنامه نویسی است که ساختار یا بلوک اصلی اجزای آن ، شی ها می باشند. در واقع در این شیوه برنامه نویسی ، برنامه به شیء گرایش پیدا می کن د. به این معنا که داده ها و توابعی که قرار است بر روی این داده ها عمل کنند ، تا حد امکان در قالبی به نام شی در کنار یکدیگر قرار گرفته ، جمع بندی شده و یک واحد (شی ) را تشکیل داده و نسبت به محیط بیرونِ خود ، کپسوله می شوند و از این طریق ، توابع بیگانه ی خارج از آن شی ، دیگر امکان ایجاد تغییر در داده های درون آن شی را ندارند .

به طور مثال حساب بانکی شما که شامل مشخصات فردی شما و میزان سپرده شما در بانک است ، تشکیل یک شی را می دهند و به دلیل دارا بودن ویژگی کپسوله، امکان دستکاری در میزان سپرده یا مشخصات شما ، توسط دیگران وجود ندارد . از دیگر ویژگی های برنامه نویسی شی گرا ، پیچیدگی کم ، هزینه ی کم ، امکان گسترش سریع برنامه با خطای کمتر نسبت به سایر پارادیام های برنامه نویسی است .

در دوره آموزشی Foundations of Programming Object-Oriented Design شما با قابلیت های اساسی و کلیدی برنامه‌نویسی شیءگرا آشنا می شوید .  ادامه مطلب ...

دانلود RazorSQL v6.1.1 x86/x64 نرم افزار مدیریت پایگاه داده SQL



با  نرم افزار RazorSQL مدیریت کاملی بر پایگاه داده ( SQL ) خود خواهید داشت و به راحتی اعمالی نظیر جستجو، ویرایش، مدیریت، حذف و اضافه کردن جداول را با استفاده از ابزارهای آماده انجام دهید. این نرم افزار در بیش از ۲۹ نوع پایگاه داده تست شده است و تقریبا تمامی‌پایگاه داده‌ها را پشتیبانی می‌کند. همچنین ۲۰ نوع زبان برنامه نویسی از قبیل SQL, PL/SQL, TransactSQL, SQL PL, HTML, XML و ... را نیز پشتیبانی می‌کند . 

ادامه مطلب ...