دانلود اکتیو ایکس , کامپوننت , نرم افزارهای برنامه نویسی ، کتاب و فیلم های آموزشی

در این وبلاگ سعی خواهد شد با گرد آوری لینکهای پراکنده موجود در اینترنت , مرجعی در خصوص عناوین مورد بحث وبلاگ ایجاد گردد

دانلود اکتیو ایکس , کامپوننت , نرم افزارهای برنامه نویسی ، کتاب و فیلم های آموزشی

در این وبلاگ سعی خواهد شد با گرد آوری لینکهای پراکنده موجود در اینترنت , مرجعی در خصوص عناوین مورد بحث وبلاگ ایجاد گردد

دانلود Spoon Studio v10.0.2010 - نرم افزار ساخت نسخه ی قابل حمل


مطمئنا بارها و بارها برای شما هم پیش آمده که نیاز به نرم افزاری داشته و آن نرم افزار بر روی سیستم شما نصب نشده و یا حتی بنا به دلایلی کرک نشده و شما نتوانسته اید از آن استفاده نمایید و اینجاست که نسخه ی قابل حمل یا به اصطلاح پرتابل آن نرم افزار می تواند مشکل شما را حل نماید. ولی بعضا نتوانسته اید نسخه ی پرتابل نرم افزار دلخواه خود یا نسخه ای که به صورت صحیح کار نموده را پیدا کرده و به این فکر افتاده اید که خود به ساخت نسخه ی پرتابل نرم افزار پرداخته و برای این کار به دنبال روش ها و نرم افزارهای فراوانی رفته که هر یک از آن ها به خاطر دشوار بودن کار با برنامه و یا مشکلات دیگر نتواسنته اند نتیجه ی دلخواه شما را به ارمغان آورند . Spoon Studio که توسط کمپانی Spoon ارائه شده است نرم افزاری برای ساخت نسخه های قابل حمل یا پرتابل نرم افزارها می باشد که به راحتی قادر بوده تا با ویژگی هایی که داراست به شکلی کاملا صحیح و کامل نرم افزار مورد نظر کاربر را به نسخه   قابل حمل تبدیل نموده و در اختیار او قرار دهد . Spoon Studio علاوه بر این که شما را در ساخت نسخه های قابل حمل نرم افزارها یاری می نماید خود نیز بسیاری از برنامه های کاربردی همچون Opera ،Winamp، Google Talk ،Microsoft Office ،Internet Explorer ،Firefox ،Chrome ،7-Zip ،Adobe Reader، iTunes و ... را به شکل نسخه ی پرتابل در خود جای داده تا کاربر بتواند تنها با چند کلیک ساده آن ها را دریافت و استفاده نماید.

ادامه مطلب ...

دانلود Visual Studio v6.0 SP6


Microsoft Visual Studio را می توان به عنوان مجموعه ای از ابزراهای قدرتمند برای تولید و توسعه برنامه های کاربردی تحت ویندوز و وب نام برد. در واقع ویژوال استدیو مجموعه برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی از جمله Visual Basic, Visual C++, Visual J++, Visual InterDev و Visual SourceSafe می باشد.و در ششمین ویژوال استودیو مایکروسافت نسخه شش تمام این برنامه ها دیده می شود.
پس از ارائه نسخه Visual Studio 97 (یعنی در سال 98 )، نسخه 6 Visual Studio بعنوان آخرین نسخه‌ای که می‌توانست در پلتفرم Win9x اجرا شود، به بازارعرضه شد . این آخرین نسخه‌ای بود که شامل ویژوال بیسیک معروف و دوست داشتنی و ویژوال J++ بود . نسخه‌های بعدی ویژوال بیسیک کاملاً متفاوت از نسخه کلاسیک آن شدند و جزء زبان های دات نتی قرار گرفتند.

نرم افزار Visual Basic 6 آشنای همیشگی برنامه نویسان vb می باشد که از سال های پیش همیشه در کنار آن ها بوده و حتی با ساخت نسخه های بعدی هرگز فراموش نشده راحتی کار با نرم افزار و در دسترس بودن تمامی امکانات مورد نیاز برای ساخت نرم افزارهای متنوع و ارائه آن ها به بازار باعث شده ویژوال بیسیک ۶ همیشه مورد نیاز برنامه نویسان باشد نقش مهم دیگری که این نرم افزار ایفا می کند نقش آموزشی آن می باشد به دلیل سبک بودن نرم افزار و هماهنگ بودن با ویندوز های متفاوت و راحتی کار با آن همیشه به عنوان اولین گزینه برای آموزش در آموزشگاه ها و دانشگاه ها می باشد دارا بودن کتابخانه قوی و کامپوننت های آماده با توجه به حجم متوسط نرم افزار به برنامه نویس در ساخت نرم افزارهای کاربردی متنوع کمک خواهد کرد مزیت این نرم افزار نسبت به نسخه های جدید ویژوال استودیو عدم احتیاج برنامه های نوشته شده توسط آن به پیش نیازهای  دات نت می باشد


ادامه مطلب ...

Advanced Installer 9.9 Build 49525 - نرم افزار ساخت فایل Setup



بسیاری از نرم افزارها برای انجام عملیات های مختلف و اجرای درست، نیاز به فایل های سیستمی در کنار خود دارند که وقتی برنامه نویسان، نرم افزار خود را آماده ارائه به کاربران می کنند با ایجاد فایل های setup فایل های سیستمی مورد نیاز را نیز برای قرار گرفتن در کنار نرم افزار اصلی در درون فایل های setup قرار می دهند تا به صورت خودکار در هنگام نصب این فایل ها نیز در کنار نرم افزار کپی شده و یا حتی در صورت نیاز تغییرات سیستم نیز توسط همین فایل های نصبی تنظیم شده است بر روی سیستم اعمال شود.

Advanced Installer نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف محصولی از شرکت Caphyon می باشد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe درست کنید.
از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و ...  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.


ادامه مطلب ...

Syncfusion Essential Studio 11.1.0.21


مجموعه کامل کنترلهای شرکت Syncfusion شامل 433 کنترل جهت محیطهای توسعه ASP.NET, ASP.NET MVC, Mobile MVC, Silverlight, WinForms, Windows Phone 8, WinRT and WPF


لیست محصولات موجود در داخل این پکیج :


Syncfusion.Essential.Studio.for.WinRT.v11.1.0.21.Win8
Syncfusion.Essential.Studio.for.Silverlight.v11.1.0.21
Syncfusion.Essential.Studio.for.ASP.NET.v11.1.0.21
Syncfusion.Essential.Studio.for.Mobile.MVC.v11.1.0.21
Syncfusion.Essential.Studio.for.WPF.v11.1.0.21
Syncfusion.Essential.Studio.for.Windows.Forms.v11.1.0.21
Syncfusion.Essential.Studio.for.ASP.NET.MVC.v11.1.0.21


لینک دانلودها

SAP Crystal Reports v13.0 Final for Visual Studio 2010



SAP Crystal Reports نرم افزاری است که برای شما امکان طراحی آسان گزارش های تعاملی و اتصال آن ها به هر منبع داده ای را فراهم می سازد . کاربران برنامه های نوشته شده توسط شما می توانند از مرتب سازی و فیلتر کردن بر اساس گزارش ها بهره مند گردند، که این ویژگی به آن ها برای اجرای سریع تصمیمات، قدرت خواهد داد. با استفاده از SAP Crystal Reports شما می توانید گزارش های بسیار فرمت شده ای را ایجاد کرده و آن ها از طریق وب، ایمیل، مایکروسافت آفیس، ادوبی پی دی اف و ... ارائه کنید. این برنامه از اکثر بانک های اطلاعاتی و پایگاه های داده پشتیبانی می کند.

نرم افزار کریستال ریپورتس  در محیط های برنامه نویسی مانند Visual Studio‌ نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در 7 اکتبر 2007 توسط شرکت SAP خریداری شد. در نسخه 2010 نرم افزار Visual Studio بخش Crystal Reports حذف شده است و باید به صورت جداگانه از سایت آن دانلود شود، که البته رایگان بوده و نیازی به کرک و رجیستر کردن نخواهد داشت.
سایت شرکت SAP، آی پی ایرانی ها را برای دسترسی و دانلود این نرم افزار محدود کرده است، به همین دلیل امکان دانلود رایگان آن در این سایت قرار داده شد.

ادامه مطلب ...