دانلود اکتیو ایکس , کامپوننت , نرم افزارهای برنامه نویسی ، کتاب و فیلم های آموزشی

در این وبلاگ سعی خواهد شد با گرد آوری لینکهای پراکنده موجود در اینترنت , مرجعی در خصوص عناوین مورد بحث وبلاگ ایجاد گردد

دانلود اکتیو ایکس , کامپوننت , نرم افزارهای برنامه نویسی ، کتاب و فیلم های آموزشی

در این وبلاگ سعی خواهد شد با گرد آوری لینکهای پراکنده موجود در اینترنت , مرجعی در خصوص عناوین مورد بحث وبلاگ ایجاد گردد

دانلود Embarcadero RAD Studio XE5 Architect v19.0.13476.4176 - نرم افزار محیط توسعه برنامه های کاربردی به زبان های Delphi و C++


RAD Studio XE5 مجموعه مناسب و روشی سریع برای ساخت و توسعه برنامه های کاربردی ویژوال و کاملاً کاربر پسند برای ویندوز ، مکینتاش ، موبایل، دات نت، پی اچ پی و وب است. این مجموعه شامل زبان های برنامه نویسی Delphi, C++Builder , Embarcadero Prism و RadPHP بوده و تمام ابزارها و امکانات لازم برای برنامه نویسی را با حفظ سادگی ، فراهم می کند تا برنامه نویسان با صرفه جویی در وقت خود، قادر به ساخت برنامه هایی قدرتمند تحت پلتفرم های مختلف ( از جمله نوشتن برنامه های کاربردی با زبان دلفی برای ویندوز های 64 بیتی) باشند. RAD Studio XE5 یکی از محصولات سال 2013 شرکت Embarcader است .

  ادامه مطلب ...

دانلود Advanced Installer Architect v10.5.2 Build 52901 - نرم افزار تهیه و ساخت فایل های Setup


بسیاری از نرم افزارها برای انجام عملیات های مختلف و اجرای درست، نیاز به فایل های سیستمی در کنار خود دارند که وقتی برنامه نویسان ، نرم افزار خود را آماده ارائه به کاربران می کنند با ایجاد فایل های setup فایل های سیستمی مورد نیاز را نیز برای قرار گرفتن در کنار نرم افزار اصلی در درون فایل های setup قرار می دهند تا به صورت خودکار در هنگام نصب ، این فایل ها نیز در کنار نرم افزار کپی شده و یا حتی در صورت نیاز ، تغییرات سیستم نیز توسط همین فایل های نصبی بر روی سیستم اعمال شود.

Advanced Installer نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف محصولی از شرکت Caphyon می باشد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe ایجاد کنید.
از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و ...  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

 

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه کامپوننتهای Infragistics NetAdvantage Ultimate 2013 Vol 1


کاملترین مجموعه از محصولات شرکت Infragistics در داخل پکیجی به نام Infragistics NetAdvantage Ultimate  عرضه گردیده ، نسخه 2003 Vol 1 آن جهت دانلود معرفی میگردد

این محصول در داخل محیطهای توسعه مبتنی بر :


Windows Forms, Windows Presentation Foundation, ASP.NET, Silverlight, Windows Phone, LightSwitch


قابل استفاده میباشند  

  ادامه مطلب ...

ویدئو آموزش مقدماتی برنامه نویسی زبان سی و سی پلاس پلاس C /C++ Essential Training


زبان برنامه نویسی ++C یکی از پایه های مهم برنامه نویسی است. این زبان سطح بالا و شیء گرا، با حفظ خصوصیات زبان C (به عنوان قوی ترین زبان برنامه نویسی سیستم) ، امکانات قدرتمندی را برای طراحی و توسعه برنامه ها در اختیار برنامه نویسان قرار میدهد.

 

فرقی نمیکند که شما در نهایت قصد داشته باشید که در کدام زبان برنامه نویسی متخصص شوید. یادگیری زبان ++C به شما کمک میکند در هر جایی بتوانید به عنوان یک برنامه نویس، اشکالات به وجود آمده را برطرف کنید و راه کارهایی ارائه دهید. به همین دلیل است که اکثر برنامه نویسان خبره، با این زبان نیز آشنایی دارند.

 

در این مطلب، یکی از دوره های آموزش برنامه نویسی C و ++C که توسط کمپانی Lynda تولید شده است را برای شما آماده کرده ایم. در این دوره که به صورت فیلم های آموزشی است، مقدمات و اصول برنامه نویسی به زبان C و ++C آموزش داده میشود.

  ادامه مطلب ...

فیلم ویدئو آموزش برنامه نویسی سی شارپ - C# Sharp Essential Training


زبان برنامه نویسی سی شارپ (#C) جزو زبانهای سطح بالا و شیء گرا از خانواده ویژوال استودیو شرکت مایکروسافت است. به دلیل قابلیت های بالای این زبان برنامه نویسی و سازگاری آن با نسخه های مختلف ویندوز، بسیاری از Application های تحت ویندوز توسط این زبان برنامه نویسی ساخته میشوند.

 

در ایران نیز زبان سی شارپ محبوبیت فراوانی دارد و برنامه نویسان خبره این زبان، به راحتی میتوانند در شرکت های مختلف استخدام شوند.

 

زبان برنامه نویسی #C همزمان با توسعه NET Framework. توسط مایکروسافت به وجود آمد و یکی از اجزای مهم ویژوال استودیو نیز به شمار میرود.

 

در این مطلب، فیلم های آموزش زبان سی شارپ که توسط موسسه آموزشی لیندا تولید شده است را برای شما آماده کرده ایم.

  ادامه مطلب ...