دانلود اکتیو ایکس , کامپوننت , نرم افزارهای برنامه نویسی ، کتاب و فیلم های آموزشی

در این وبلاگ سعی خواهد شد با گرد آوری لینکهای پراکنده موجود در اینترنت , مرجعی در خصوص عناوین مورد بحث وبلاگ ایجاد گردد

دانلود اکتیو ایکس , کامپوننت , نرم افزارهای برنامه نویسی ، کتاب و فیلم های آموزشی

در این وبلاگ سعی خواهد شد با گرد آوری لینکهای پراکنده موجود در اینترنت , مرجعی در خصوص عناوین مورد بحث وبلاگ ایجاد گردد

دانلود کامپوننت Elegant Ribbon for NET v4.2 جهت ساخت ریبون در داخل محیط توسعه Visual Studio


کامپوننت قدرتمند Elegant Ribbon for NET جهت ساخت و طراحی ریبون / Ribbon ها در داخل محیط توسعه ویژوال استودیو 2008/2010/2010

این کامپوننت شبیه سازی دقیقی از ریبونهای موجود در داخل محیط آفیس را به عمل خواهد آورد


دارای 5 تم متفاوت میباشد و در داخل محیط ویندوز 2000 تا ویندوز 8 نیز پشتیبانی میگردد


پشتیبانی از مد RTL / راست به چپ جهت طراحی نمای کاربری فارسی


لینک منبع

دانلود Oracle Ebook Collection - مجموعه کتاب آموزش پایگاه داده اوراکل

پایگاه دادهٔ اوراکل (Oracle Database) در صنعت کامپیوتر به مجموعه‌ای از اطلاعات گفته می‌شود که توسط سامانه مدیریت پایگاه داده‌های اوراکل اداره می‌شوند. اوراکل پایگاه دادهٔ توزیع شده‌ای است که با سیستم‌ عاملهای متفاوتی می‌تواند کار کند . اوراکل بزرگترین برنامه ساخت پایگاه داده و بانک اطلاعاتی می باشد. این برنامه نسبت به برنامه هایی مانند Access و SQL Server بسیار قویتر بوده و برای اطلاعات با حجم بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. سایت گوگل از این برنامه برای نگهداری اطلاعات سایت ها و کاربران استفاده می کند.پایگاه دادهٔ اوراکل که توسط شرکت اوراکل تولید شده‌است معماری اصلی آن در ویرایش  ۵ و ۸ تغییر عمده ای کرد.
در مجموعه کتاب حاضر جامع ترین و بهترین کتاب های آموزش پایگاه دادهٔ اوراکل گردآوری شده است.



ادامه مطلب ...

دانلود Foundations of Programming : Databases - آموزش اصول اولیه برنامه نویسی : بانک اطلاعاتی



برنامه‌ نویسی کامپیوتر (programming یا coding) فرآیند نوشتن ، اشکال زدایی (debug) و نگهداری کد منبع (source code) برنامه کامپیوتر می‌باشد. این کد منبع با یک زبان برنامه نویسی نوشته شده است. این کد منبع ممکن است تغییر داده شده یک کد قبلی و یا یک کد کاملاً جدید باشد. در نظر داشته باشید که برنامه‌نویسی تنها بخشی از فرآیند توسعهٔ نرم افزار یا برنامه رایانه‌ای است. یکی از لزوم برنامه نویسی آشنایی با پایگها داده ها است. بنک اطلاعاتی یا پایگاه داده‌ها (Databases) به مجموعه‌ای از اطلاعات با ساختار منظم گفته می‌شود. پایگاه‌های داده‌ها معمولاً در قالبی که برای دستگاه‌ها و رایانه‌ها قابل خواندن و دسترسی باشد ذخیره می‌شوند. آنچه ذخیره‌سازی داده‌ها در پایگاه‌های داده‌ها را مؤثر می‌سازد وجود یک ساختار مفهومی برای ذخیره‌سازی و روابط بین داده‌ها است. معمولاً DBMSها بر اساس مدل‌هایی که استفاده می‌کنند تقسیم بندی می‌شوند: ارتباطی، شیء گرا، شبکه‌ای و ... .
در دوره آموزشی Foundations of Programming: Databases شما با مفاهیم اولیه برنامه نویسی برنامه های کامپیوتری و چگونگی طراحی و استفاده صحیح از بانک اطلاعاتی (پایگاه داده ها) آشنا می شوید.
 
ادامه مطلب ...

دانلود Dr.Batcher Business Edition v2.3.3 - نرم افزار ویرایش و ساخت آسان فایل های Batch


Batch File ها یا فایل های دسته ای، فایل های کوچک متنی هستند که به سادگی ایجاد شده و مجموعه ای از دستورات را انجام می دهند. دستورات خط به خط در آن قرارگرفته و به ترتیب و پشت سر هم به اجرا در می آیند. این فایل ها به اندازه ای ساده هستند که یک کاربر متوسط خانگی نیز می تواند از مزایای آن ها بهره ببرد.
اگر با دستورات ایجاد یک فایل دسته ای آشنا نیستید و تا کنون فایل دسته ایجاد نکردید و یا به دنبال سرعت بیشتری در انجام این کار هستید ما نرم افزار Dr.Batcher به شما پیشنهاد می کنیم که ساده ترین ویرایشگر فایل دسته ای موجود در بازار است.
این نرم افزار همچنین می تواند برای افراد حرفه ای در ایجاد فایل های دسته ای نیز مفید باشد با Dr.Batcher شما می توانید از ویژگی های دستی محیط های برنامه نویسی حرفه ای مانند برجسته کردن دستورات، ابزارهای راهنمای کد و نشانه دار کردن استفاده کنید که باعث ساده تر شدن کد نویسی می شود. همچنین این نرم افزار می تواند فایل های دسته ای را  3 تا 5 برابر سریعتر در مقایسه با استفاده از Notepad یا نرم افزار هایی مشابه ایجاد کند .

  ادامه مطلب ...